Metal Gear Solid V: The Phantom Pain a trailer z gamescomu !

      Konami ešte pred predstavením nového gameplayu z MGS V - Phantom Pain zhŕňa možnosti hry prostredníctvom štandardného traileru. Hra vychádza o necelý mesiac. Trailer bol predstavený na gamescone v Nemecku.

 

Tu je spomínaný trailer:

Trailer EN: https://youtu.be/KOOxEnY2wwk

" />
 
 
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain je obrovská, do detailov prepracovaná a mimoriadne ambiciózna hra, ktorá v sebe elegantne spája prvky zo všetkých predošlých dielov série..Úvod hry je fantastický, rozbieha príbeh a svojou stavbou veľmi pripomína staršie diely série. Postup uzavretým prostredím s jedinou cestou vpred, priebežne striedaný dlhými, filmovo spracovanými cutscénami, má veľmi blízko predovšetkým k tretiemu a štvrtému dielu. Po úvodnej časti sa však štýl a štruktúra hry výrazne zmení a oveľa viac pripomína MGS: Peace Walker. Snake (Big Boss) buduje opäť vojenskú základňu (Mother Base) v medzinárodných vodách, nezávisle od svetových mocností a oslobodenú od ideológií, ktoré rozdeľujú zvyšok sveta počas prebiehajúcej studenej vojny.Mother Base je samostatná lokalita, po ktorej je možné voľne sa pohybovať, rovnako ako na bojisku. Základňa žije vlastným životom a je možné tam stretnúť ako významných členov, ktorí zohrávajú nejakú úlohu v príbehu, tak i obyčajných vojakov, z ktorých každý má vlastnú identitu a rozličné schopnosti. Vojaci sa venujú rôznym prácam na základni, vedú konverzácie na rôzne témy - napríklad komentujú posledné udalosti - a keď sa v blízkosti objaví Snake, salutujú. S vlastnými vojakmi je možné i trénovať a zvyšovať tým celkovú morálku. Zatiaľ však nie je známe, ktoré časti hry morálka ovplyvňuje.

Na Mother Base je k dispozícií helikoptéra, ktorá slúži primárne na presun do veľkých regiónov v rôznych častiach sveta, v ktorých sa odohrávajú jednotlivé misie. V rámci prvých hodín hry sme sa pozreli do hornatého Afganistanu v čase sovietskej invázie. Územie, po ktorom je v tejto lokalite možné sa voľne pohybovať, je značne rozsiahle. Presná rozloha nie je známa, nie je však problém precestovať 3-4 kilometre tým istým smerom. Na kopcovitom území sa nachádza niekoľko väčších či menších dedín spojených cestnou sieťou, ako i viaceré hory, údolia i púšť.
Hlavné, príbehové misie, sa však odohrávajú v menších, vopred vyznačených oblastiach, ktoré nie je možné počas operácie opustiť. Vedľajšie misie sú roztrúsené po celej lokalite a dajú sa prejsť nielen mimo hlavných misií, ale aj počas nich. Cestou k cieľu hlavnej misie nie je problém odskočiť do susednej dediny (za predpokladu, že spadá do oblasti, v ktorej sa daná hlavná misia koná) a splniť cieľ vedľajšej úlohy.
V rámci plánovania misie je možné zvoliť si nielen výbavu a kamufláž, (podobne ako v MGS: PW) ale čo poteší, vo väčšine prípadov aj niektoré z viacerých možných miest výsadku. Významnou novinkou je „buddy“ systém – na každú misiu je možné zobrať so sebou ako spojenca niektorú NPC postavu alebo zviera, ktoré môžete získať v priebehu hry. Prvý „buddy“ je práve kôň, ktorý umožní Snakeovi oveľa rýchlejší presun po Afganistane.

Hra podľa neoficiálných zdrojov výjde 1.sempterbra, zostáva nám len dúfať či to tak bude.

 

 

Pre ďalšie informácie ohľadom Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, navštívte : http://www.konami.jp/mgs5/tpp/certification.php5