Divízia Activision Publishing, Inc. rozšírila svoje licenčné pôsobenie

      Activison Publishing, Inc., plne dcérska spoločnosť firmy Activision Blizard, Inc. dnes na Licensing Show Expo 2013 oznámila, že v minulom roku sa jej podarilo zdvojnásobiť portfólio svojich licenčných partnerov na viac než 150. Iniciatíva Activisionu je v tomto smere podporovaná dvomi najväčšími licencovanými titulmi, Skylanders a megahitom Call of Duty, rovnako aj veľmi propagovanou hrou súčasnosti Destiny od dcérskej spoločnosti Bungie. V prechádzajúcich 18 mesiacoch sa Activision stal licenčným gigantom a bol menovaný ako stý v poradí rebríčka License! Global´s Top 150 Global Licensors List of 2012, firiem s najväčším licenčným podielom na svete. Program Skylanderov  je zastrešený  kľúčovými partnermi: Penguin, Topps, Ruibes, MEGA Brands a PowerA a podporovaný profesionálnymi licenčnými agentmi mimo USA.

     Najnovšie podpísané kontrakty, ktoré podporia Skylanderov zahŕňajú aj American Greetings, ktoré vytvárajú rozsiahly program prostredníctvom suvenírov na párty a pohľadníc. Rovnako sem spadajú aj produkty od KIDesigns, športová obuv od Cortina Leomil Group a dokonca obľúbená stolová hra Monopoly s témou Skylanderov.

     „Naša licenčná stratégia je zameraná na spoluprácu s lídrami v oblasti a odborníkmi na jednotlivé kategórie, ktorí sa vedia dobre stotožniť s našim herným rozmedzím a prinesú bohaté rozšírenie pre značku.“ – povedal Ashley Maidy, viceprezident pre licencovanie a spoluprácu firmy Activision. „Hlbšie poznanie maloobchodu je kľúčovým prvkom našich budúcich plánov. Licenčný program nám dovoľuje zabezpečiť vonkajšie herné prostredie, a súčasne dokáže pomôcť hlbšiemu poznaniu potrieb zákazníkov na základe ich reakcií. Promočné partnerstvá uvoľnili priestor pre netradičných herných dodávateľov ako W.H.Smith a Smyth v Európe. Súčasne rozširujeme sieť maloobchodu o viac ako tretinu oproti minulému roku.“

     Pre potreby podpory oceneného titulu Skylanders Activision zabezpečil licencovanie v oblasti vydavateľstva, oblečenia, old school hier, príslušenstva, kostýmov, stavebníc, posteľnej bielizne, party tovaru a mnoho iného. Promočné partnerstvá dopomohli vytvoriť a rozšíriť povedomie značky zahŕňajúce reklamnú kampaň spoločnosti McDonald´s. Skylanders Giants Happy Meal program odštartoval v apríli 2013 na území USA, do ďalších krajín sveta sa dostane v priebehu roka.

     Activision začal s rozšírením licencovaného obsahu aj pre Call of Duty v Európe a Austrálii. Spadá sem oblasť textilu, doplnkov, náhlavných herných súprav, príslušenstva pre mobily a elektroniku. Premiérovými distribútormi sú Turtle Beach, BioWorld, PowerA a Brady Games. V roku 2014 chystá Activision spoluprácu s Bungie, kde spoločne štartujú program pre podporu novinky s názvom Destiny. K rozšíreniu programu dôjde ihneď po usadení sa novinky na hernom trhu.

Kontaktujte nás

tel. :+421 902 930 906
e-mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
facebook page: 
https://facebook.com/spolocnostKONTIKI